INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w
INFORMACJA PRASOWA19 czerwca 2019FiiO to chiński producent sprzętu audio, który z każdym rokiem staje się coraz mocniejszym liderem w segmencie sprzętu przenośnego. Swoje produkty ma dopracowane w każdym aspekcie, a cena to p
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po
Informacja prasowa 26 styczeń 2021 Auralic Sirius G2.1 Optymalizacja Odsłuchu na PoważnieSirius G2.1 to specjalistyczne urządzenie audio oparte na procesorach DSP, stylistycznie odpowiadające formie najnowszej lini
Warszawa, 30.10.2017 r.Eksperci od rozliczania czasu pracy kierowców, bezpieczeństwa przewozów oraz szkoleniowcy europejskich służb kontrolnych udzielą bezpłatnych porad w mobilnym punkcie konsultacyjnym VIAON podczas V edycji
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”,
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A