Informacja prasowa28/11/2019Serwis Domeny.pl radzi jak rozpoznać i chronić się przed phishingiemAż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z
Informacja Prasowa09.10.2019FiiO M5 – Nie tylko wyjątkowo małyProdukty FiiO i ich jakość już nie zaskakują, bo firma przyzwyczaiła nas do wysokiego poziomu swoich produktów nie tylko tych najdroższych w ofercie, ale i tyc
Praca w grupie się opłaca. Czy na pewno?Mówi się, że, co dwie głowy to nie jedna, a działając wspólnie, można osiągnąć więcej. Ale czy zawsze? Korzyści płynące z pracy w grupie są oczywiste. A co z pracą samodzieln�
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
Data 4 11 2020IoT słabym ogniwem przemysłuGDAŃSK – Każdego dnia podejmowanych jest nawet 230 tysięcy prób cyberataków wykorzystujących złośliwe oprogramowanie. Skala zagrożeń, dotyczących także biznesu oraz przemysł
23. edycja wystawy Audio Video Show, która odbędzie się w dniach 8-10 listopada, jest świetną okazją dla zwiedzających, by zobaczyć i usłyszeć wyśmienite urządzenia. Na tej największej ekspozycji sprzętu audio i video we
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Ponad 8 tys. złotych pensji i kolejki po usługi specjalistów – rynek programistów w PolsceMałe firmy, które nie potrzebują programistów na co dzień lub nie mogą pozwolić sobie na ich zatrudnienie, korzystają zwykle z us�
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak