Lech Janerka gościem specjalnym Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się 23. edycja Audio Video Show. Jak co roku PGE Narodowy oraz hotele Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski staną się przestrzenią dla najwięk
Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
Informacja Prasowa09.10.2019FiiO M5 – Nie tylko wyjątkowo małyProdukty FiiO i ich jakość już nie zaskakują, bo firma przyzwyczaiła nas do wysokiego poziomu swoich produktów nie tylko tych najdroższych w ofercie, ale i tyc
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg
Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któ
Warszawa, 9 listopad 2017 r.Zgodnie z art. 32 RODO każda organizacja powinna oszacowywać ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Jest to o tyle istotne,
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich
Co trzeci polski produkt eksportowy jedzie do NiemiecPonad 530 mld euro rocznie przeznacza się w krajach Unii Europejskiej na zlecanie przewozu towarów do firm logistycznych.[1] Nie dziwi więc fakt, że branża TSL w wielu krajach,